meniu

Wednesday, November 6, 2019

Goana dupa cadoul calatorului infocat (3)

Experientele înseamnă povești și emoții
Eheee...cine ar fi zis că articolele cu titlul "Goana dupa cadoul călătorului înfocat" vor deveni o trilogie sau (cine știe?) chiar o mini-serie? Iată că după ediția 2014 și cea din 2016, a venit rândul pentru o noua porție de inspirație pentru cei dragi vouă pasionați de călătorii. 

Și cum cele mai frumoase surprize sunt cele atent gândite și cântărite, cele pregătite din timp și cu gândul la cel care se va bucura de ele, iar moment mai bun pentru surprize ticluite din timp nu poate decât Crăciunul ca moment pentru a le oferi și perioada reducerilor ce se deschide, de câșiva ani și la noi cu Black Friday, pentru a le achiziționa și pregăti, e timpul să începem pregătirile. Nu vă faceți griji că timp e berechet să le facem cât mai sclipitoare, cât mai savuroase și evident, neapărat personalizate, chiar și pentru cei mai pretențioși călători.

Și cum e cred cu tărie că o experiență face cât (cel puțin) 1000 de cadouri consumabile și efemere, pentru 2019 vă mai lansez o provocare - Ce-ar fi ca anul acesta să sezonul cadourilor să fie sub deviza Experiementeaza viata? Da, ați citit bine, în loc de cadouri atent împachetate, să oferim experiențe de viață în jurul cărora cu siguranță se vor țese zeci de povești, de hohote de râs, de exclamații și multă bucurie. Până la urmă fiecare călătorie are farmecul ei, are vibe-ul ei și de multe ori vine cu un bagaj mai mare sau mai mic de experiențe cu adrenalină, așa că ce-ar fi să le oferim celor dragi acele experiențe la care visează de mult sau la care (poate) n-au îndrăznit să viseze niciodată?
Iar pentru că nu vreau să vorbesc din cărți și din auzite, vă spun în cunoștință de cauză că oferirea unui astfel de cadou este o experiență minunată și pentru cel care îl oferă. E emoție, e bucurie, e curiozitate, sunt întrebări care și temeri care îți zboară continuu prin minte: îi place? Nu-i place? Îl va folosi? Oare va uita de el și va rata programarea? Dar dincolo de toate acestea un astfel de cadou va spune multe despre legătura dintre voi. 

Experienta pe circuitul Titi Aur
Și ca să vă nu vă țin prea mult în suspans vă povestesc un pic din experiență personală cu un astfel de cadou, care a apărut într-un moment în care eram într-o pană gravă de idei, dar aveam pretenții ridicate - musai să fie ceva wow, ceva nou, personalizat și care să  îl dea pe spate. Periculoasă combinație mai ales când de partea cealaltă este persoana iubită, iar cadoul tău trebuie să fie peste toate celelalte. 


Am început o căutare frenetică pe net până când am dat de un titlu care suna interesant - furnizorul tau de experiente. E hai că asta miroase diferit!, mi-am zis și acum privind în urmă bine am făcut, căci am ajuns pe site-ul celor de la experienteaza.ro, iar dintre toate pachetele disponibile l-am găsit pe el - cadoul ideal pentru un pasionat de mașini, sofer împătimit (eu tot timpul spun că în relația noastră suntem trei - eu, el și mașina😆) și genul curios, dar precaut - Un tur de circuit amețitor cu o mașină puternică, dar care vine la pachet și cu un instructaj privind regulile de siguranță de pe un astfel de traseu și ale conducerii mașinii în general. Cadoul perfect mi-am spus eu, dar reacția a fost peste așteptări - de la întrebări de genul Adică cum? Ești sigură? Pe circuit din ăla de curse? Dar cum de ți-a veni ideea, până la reacțiile de uimire și bucurie odată ajunși pe circuit. 
Experienta in simulator de condus - circuitul Titi Aur

Au urmat viteza de 280 km/h, accelerare de la 0-100 de km în mai puțin de 5 secunde, mers pe 2 roți (laterale), derapaje controlate - toate astea au dus adrenalina la cote maxime, iar experiența în sine a fost o poveste reluată în grupul nostru de prieteni muuultă vreme după aceea, povestită cu acelați entuziasm și cu concluzia că nu există suficiente cuvinte pentru a descrie senzația pe care ți-o dă cursa de raliu

Dar cadourile - experiență nu sunt doar despre adrenalină, ele pot fi și despre relaxare, dezvoltare personală, despre zbor cu balonul sau despre orice altceva care să vorbească nu în cuvinte, ci în emoții despre ceea ce vă leagă.

Și pentru că tot au început reducerile de Black Friday, eu mă duc să pregătesc cadourile de pus sub brad. V-aș povesti ce experiențe mă gândesc să aleg anul acesta, dar n-aș vrea să stric surpriza finală.

Așadar închei cu o recomandare - alegeți cadourile cu gândul la cei care le vor primi. Gândiț-vă la pasiunile lor, la acele lucruri care îi bucură și de care poate nu au timp, oferiți-le timp pentru ei, departe de stres, de cotidian, de banal și cu siguranță vor vedea în voi curcubeul de la capatul tunelului gri de stres.

Și apropo, știați că au rămas mai puțin de 50 de zile până la Crăciun? 

Acest articol a fost scris în cadrul competiției SuperBlog 2019.

No comments:

Post a Comment