meniu

Thursday, November 14, 2019

De la castel, în sifonier și retur

Answear.ro mă provoacă din nou să scriu un articol fashionist, așadar iată-mă în fața unei noi dileme - garderoba idolului meu, stilul său vestimentar și recrearea unei ținute a sa. Păi și cum leg eu asta de călătorii și motivul pentru care ne-am adunat cu toții aici pe Călătorscop. Unde mai pui că nu prea cred nici în idoli, nici în modele și tipare în materie de stil, nici un fashion. Grea probă, mon cher!

Dar stai așa că moda nu e doar pe covorul roșu, nu e doar la Hollywood și în reviste glossy glossy - moda e acolo unde vrei tu să o cauți și unde vrei tu să o găsești, iar pentru mine eleganța a fost și rămâne în stilul britanic. Așadar vă provoc la o plimbare pe tărâmurile reginei în căutarea... Dar mai bine citiți voi ce am căutat și ce am găsit.

Englezii sunt recunoscuţi pentru eleganţa lor tradiţională, pentru liniile clasice, pentru țesăturile naturale, pentru liniile simple și formele geometrice (în special carourile). În plus, privind pe geam la vremea rece și ploioasă de final de noiembrie, o ținută călduroasă, dar elegentă e numai potrivită.

Sursa
Iar ce personalități promovează cel mai bine stilul britanic, decât însuși membrii familiei regale - de la regină la juniorii familiei (George, Charlotte și Louise) cu toții sunt modele de urmat pentru noi restul, ce ne pierdem printre păturile sociale. Dintre toți însă se remarcă, din punctul meu de vedere Kate Middleton - sau Catherine, ducesă de Cambridge, dacă e să urmărim titulatura oficială. Aparițiile ei sunt întotdeauna simple, dar emblematice. Ai zice că le-ai putea recrea oricând, chiar și dimineața când nu ai auzit alarma telefonului și pui pe tine ce apuci să înșfaci din sifonier. Ei bine nu e chiar așa - în spatele fiecarei apariții oficiale e o armată de stiliști care transpun stilul lejer al lui Kate în rigoarea pe care trebuie să o afișeze din noua (deja nu chiar așa de noua) poziție.

Acceptând provocarea Answear.ro m-am jucat un pic pe site-ul lor, în încercarea de a recrea una din ținutele care mi-a rămas în minte, adică cea din imaginea alăturată, ce poartă semnătura lui Alexandre McQueen și care a fost prezentată de Kate într-o vizită oficială în Scoția. Ce are special această ținută este tocmai imprimeul, specific kilt-urilor scoțiene, dar și combinația de culor - verde/bleumarin. 

Ținuta Kate Middleton reinterpretată
Iar ca provocarea să fie și mai dificilă avem și un buget maxim de 999 lei. Așadar ținută de ducesă, creație de designer de top și buget redus - noroc cu reducerile de Black Friday. 

Avem așadar:

- palton de damă cu imprimeu similar cu cel din sarafanul lui Kate - la 219,90 lei
- o rochie clasică de culoare neagră - 259.90 lei
- botine negre cu toc - 149.90 lei
iar suplimentar, daca vremea nu e chiar prietenoasă am adăugat și un șal 159.90 lei.

Așadar tragem linie și adunăm - 780 lei și suntem o Kate Mildleton reinterpretată. Aștept prințul, castelul și biletul de avion spre Scoția. Iar pentru festivitatea de încoronare sigur găsesc o rochei glam reinterpretată tot pe Answear.ro.


Articolul a fost scris pentru competiția Super Blog 2019.

No comments:

Post a Comment