meniu

Saturday, July 5, 2014

Raftul de calatorie (4) - Colectia "Top 10"

Pomeneam intr-unul dintre articolele anterioare despre colectia de ghiduri turistice vizuale "Top 10" (adica aici). Ei bine, am decis ca merita o intreaga postare special dedicata si un loc in raftul de calatorie. 

De ce? Pentru ca de-a lungul escapadelor mele in afara tarii s-au dovedit a fi extrem de utile, bine-documentate, dar si concise, astfel incat sa iti starneasca curiozitatea, insa sa nu "fure" din farmecul descoperirii fiecarui loc in parte. Cu diferite ocazii am mai avut si altfel de ghiduri, inclusiv Lonely Planet, Fodor, National Geographic etc, insa mi-au parut un pic prea stufoase, incomode de plimbat zi de zi in calatorie, asa ca am ramas la "Top 10" si vi le recomand si voua, daca sunteti inca in cautarea unui ghid turistic simplu si usor de urmarit, usor de carat :), cu descrieri scurte, care doar puncteaza informatiile esentiale, cu harti in care sunt indicate obiectivele, grupate pe zone, cu poze care te ajuta sa reperezi mai usor obiectivele pe care le cauti.

Inca nu am reusit sa achizitionez intreaga colectie (aproximativ 40 de carticele), insa imi propun ca pe masura ce bifez locuri si experiente in bucket-list sau adaug experiente noi, iar ghidurile "Top 10" sa imi conduca pasii in continuare.

2 comments:

  1. Sâc, sâc, sâc !!!!!!!! Le am pe TOATEEEEEEEEEEE 32 cu excepţia "BUCHAREST" şi "BUCAREST"adică versiunile în engleză şi spaniolă pentru "BUCUREŞTI" !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super :) Iti doresc sa si vizitezi toate locurile din ghid(uri).

      Delete