meniu

Friday, August 15, 2014

6 luni de blogging si o surpriza la final

Acum 6 luni mi-am luat inima in dinti, am pus imaginatia la treaba si am inceput proiectul "Calatorscop". Nu a fost prima tentativa de a scrie despre experientele personale (am mai publicat articole despre experienta mea de peste 10 ani ca voluntar, in newsletter-ul SCI-RO, organizatie non-guvernamentala ce promoveaza pacea si drepturile omului prin voluntariat*), insa e primul proiect care imi apartine 100%, asupra caruia am intreg controlul si care imi confera intreaga libertate de exprimare; unde mai pui ca pot vorbi despre una din pasiunile mele (arzatoare): calatoriile"?

Acum 3 luni va multumeam pentru primele 1000 de vizualizari, astazi am adunat peste 3000, in plus am participat la primul meu concurs de blogging (organziat de orkestra.ro) si am devenit membru al platformei si comunitatii ebloguri.ro.

Intre timp, ne-am plimbat impreuna prin Viena si Salzburg, prin Bucuresti si chiar astazi, cand aniversam cele 6 luni sunt din nou pe drum, spre Transfagarasan si cetatile medievale din Transilvania, de unde sunt convinsa ca ma voi reintoarce cu experiente noi si povesti interesante pe care sper sa le considerati invitatii la calatorie.

Avem o pagina de facebook pe care va invit sa o accesati, sa dati like si sa o vizitati cat de des puteti pentru a ramane la curent cu aventurile turistice vazute prin Calatorscop. 

Incet, incet si cu ajutorul Partenerilor de Calatorie (Multumim Andra!) am imbogatit Raftul de Calatorie care numara astazi 8 titluri.

Ce pregateste Calatorscop pentru viitorul foarte apropiat? 

Articole noi si interesante si Primul concurs de pe Calatorscop, la care va astept sa participati in numar cat mai mare (fie ca ma cunoasteti sau nu).


Nota: *Voi povesti pe blog, intr-unul dintre articolele urmatoare  si cum este sa vezi lumea (sau Europa) ca voluntar.

No comments:

Post a Comment