meniu

Sunday, March 15, 2015

Si premiul, plimbare (calatorscopica) se facu...

Va mai amintiti articolul "Exercitiu de imaginatie (3) - Eleganta ca destinatie"? A fost scris ca raspuns la provocarea lansata in cadrul campaniei AeroTravel din cadrul concursului Orkestra Fall/Winter; dar pentru mine a fost un prilej bun sa imi amintesc de locurile frumoase pe care le-am vizitat, dar mai cu seama de eleganta pe care anumite orase o emana. Am incercat sa scot din clasament destinatiile clasice asociate cu eleganta, asa cum este Paris-ul si in cele din urma, in cursa finala au ramas doar 3: Edinburgh, Praga si Salzburg. Trei orase, din trei tari, cu istorie si cultura diferita, cu un stil de viata aparte, cu arhitectura si povesti mereu surprinzatoare. Ca o defilare pe covorul rosu, s-au insiruit argumentele in favoarea elegantei lor si datorita voua am castigat locul II. 
Pe la mijlocul lunii Decembrie va multumeam pentru sprijin si va anuntam ca voucher-ul de 300 de lei pus la bataie de Aerotravel ne va duce intr-o noua calatorie calatorscopica.

Iar dupa Gala de Premiere, am inceput cu o mica aventura, scotocind site-ul celor de la Aerotravel in lung si in lat, am schimbat zeci de mailuri cu ei, m-am enervat, m-am calmat, dar am ajuns la o concluzie (zic eu, pertinenta) - Mai au mult de lucrat la partea de comunicare cu clientii. Dar, cum totul e bine cand se termina cu bine; iar orice are la mijloc o noua calatorie, nu are cum sa nu fie un lucru bun...In cele din urma am reusit sa luam decizia finala.

Asadar, premiul castigat impreuna cu voi (multumesc, multumesc, multumesc) merge spre un weekend la Sinaia, la un hotel cu poveste, intr-o locatie incarcata de istorie si care (sper) sa aduca o noua perspectiva asupra unuia dintre monumentele turistice etalon din Romania.

Asadar...urmeaza povesti noi si interesante pe Calatorscop, tocmai bune pentru a va pregati destinatia de concediu :)

No comments:

Post a Comment