meniu

Monday, June 6, 2016

Handmade calatorscopic (2) - Tricou de blogger

Suntem deja in iunie :), incepe vara si odata cu ea se apropie cu pasi repezi si zilele de concediu. Iar daca ne gandim un pic si la garderoba de vacanta, cu siguranta ea contine o avalansa de culori (cu totul diferite cromatic fata de tinuta business, fie ea si business casule de la serviciu), o doza mare de bucurie si de energie care se revarsa din fiecare rucsac sau troller.  

Cu gandul la bagajele pe care le voi face cat de curand :) dar si la zecile de vacante vesele si pline de culoare despre care am povestit deja pe blog, am profitat de aceasta duminica si mi-am imbogatit garderoba, transformand un banal tricou alb-imaculant, intr-un accesoriu colorat de vacanta.


Asadar, de atat a fost nevoie: o duminica de vara, un zvac de creativitate, un pic de imaginatie, multe borcanase cu  culori (special pentru textile) si un tricou alb. Iar din toate acestea a luat nastere primul tricou calatorscopic. Mie imi place tare mult ce a iesit si abia astept sa il port :)

De ce sunt primul? Pentru ca, la cat de bine a iesit, ma bate gandul sa mai fac cateva. Poate punem si de un concurs, ce ziceti?


No comments:

Post a Comment