meniu

Saturday, May 17, 2014

Primele 1000 de vizualizari - Multumesc!


Au trecut (deja) 3 luni de cand am inceput proiectul si implicit blog-ul Calatorscop, un caleidoscop de calatori, un amalgam de culori, de strazi, de locuri umblate, cunoscute sau nu, de poze si de locuri frumoase. Mi-am propus ca blogul sa devina sursa voastra de inspiratie pentru calatoriile mai lungi sau mai scurte, mai aproape sau mai departe de casa.


Astazi am ajuns la primele 1000 de vizualizari si:

Va multumesc!

Daca ar fi sa privim in cifre, cele 3 luni de Calatorscop, ar arata cam asa:


1000 de vizualizari
12 articole publicate pe blog
85 de vizualizari are cel mai citit post de pe blog - Muzeul Cotroceni
2 carti pe Raftul de Calatorie
3 articole incluse in colectia "100 de locuri din Bucuresti" - Multumesc Alex Arama!
6 muzee din Bucuresti vizitate
2 rubrici constante pe blog: Bucuresti si Raftul de Calatorie (vor urma si altele)
2 obiective din bucket list indeplinite




Insa dincolo de cifre, cele 3 luni inseamna ca m-am plimbat si v-am povestit si voua cum a fost. Sper ca, odata cu fiecare articol v-am starnit curiozitate si v-am dat ocazia sa descoperiti locuri pe care nu le stiati. Ce am invatat eu din aceasta experienta?

  • fiecare noua locatie e o ocazie sa descopar lucruri noi, sa revizuiesc sau sa imbunatatesc cunostiintele de cultura generala;
  • fiecare locatie e o ocazie de deconectare si sursa de relaxare;
  • sa acord o atentie mai mare obiectivelor turistice pe care le vizitez, fie ele aproape de casa sau nu;
  • sa ma informez mai bine asupra locului pe care vreau sa il vizitez atat inainte (in special pentru informatii punctuale: locatie, program, puncte de interes, etc), cat si dupa (pentru detalii, istoric, etc);
  • sa apreciez sau ii "penalizez" pe cei care ar trebui sa promoveze locatia pe care o reprezinta;
  • sa fiu mandra de orasul in care locuiesc, pentru ca dincolo de griul cotidian, Bucurestiul poate fi surprinzator;
  • sa petrec mai mult din timpul meu liber calatorind (fie si doar intr-o scurta plimbare prin oras) si citind (care dupa mine e tot un fel de calatorie....dar imaginara); 
  •  
Va invit sa fiti in continuare partenerii mei de drum si de lectura.

Astept sugestiile si recomandarile voastre despre locurile pe care le-ati vizitat si v-au placut, despre cartile care v-au cucerit, despre locurile unde visati sa ajungeti sau sa va reintoarceti cu drag.


No comments:

Post a Comment