meniu

Sunday, February 15, 2015

La multi ani Calatorscop!

Anul trecut, intr-o sambata s-a nascut Calatorscop. Azi constat ca au trecut deja primele 365 de zile in aceasta calatorie fantastica. Am descoperit incet, incet cu sa folosesc platforma (desi e relativ intuitiva....ca sa nu spun stupid proof), v-am povesti despre plimbarile si locurile pe care le-am vizitat, am participat la 2 concursuri (organizate de SEO Monitor), am incercat sa pastrez un echilibru intre a fi obiectiv si a fi subiectiv...Daca am reusit sau nu, astept sa imi spuneti voi!

Ce imi doresc pentru urmatorul an de blogging? Sa cresc, sa bifez cat mai multe puncte din Bucket List, si sa adaug pe lista altele noi, sa adun cat mai multi Parteneri de Calatorie - gata sa impartaseasca cu noi experientele lor de calatorie.

Si chiar daca  inceputul de an nu a adus prea multe articole noi, ramaneti cu ochii pe Calatorscop, pentru ca urmeaza Sinaia (intr-o alta versiune, asa cu probabil ca nu ati vazut-o pana acum), Istanbul si un tur prin sud-vestul tarii. Nu uitam nici de Raftul de Calatorie si nici de scurtele plimbari prin Bucuresti.

Cu alte cuvinte: locuri noi, trasee noi, idei si planuri de calatorie care sa va inspire.


La multi ani Calatorscop!


No comments:

Post a Comment