meniu

Saturday, February 15, 2014

Ce este Calatorscop-ul?


Calatorscop-ul este un caleidoscop de calatori, un amalgam de culori, de strazi, de locuri umblate, cunoscute sau mai putin cunoscute, de poze, de locuri frumoase. Calatorscop e un album de amintiri, de oameni frumosi, de momente si povesti pe care aleg sa le impartasesc cu voi. Pe scurt e tot ceea ce imi da o stare speciala.

Imi propun sa scriu atunci cand am timp, cand ceva sau cineva ma inspira, cand sunt fericita, emotionata, cand am ceva de impartasit. 

Imi place sa ma plimb, sa ma intorc in locurile de care ma leaga amintiri placute si sa le redescopar. Imi place sa fiu creativa, sa ma joc, sa ma uit la desene, sa fac poze si sa desenez...fara a avea pretentia ca sunt un expert. Imi place sa citesc si sa ma las prinsa in poveste, sa "vad" ceea ce citesc si sa ma transpun in acea lume, imi plac povestile din Romania si in special Bucurestiul de dinainte de Primul Razboi Mondial.....iar toate se vor reuni aici, in Calatorscop. Va invit asadar la drum :)

No comments:

Post a Comment